ΕΑΑΚίτες: ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ
ΣΤ’ Αναθεωρημένη Έκδοση (ρηβάιζντ εντίσιον)
Εκδόσεις Αλιάκμονας, 2008
ΣΤ’ Αναθεωρημένη Έκδοση (ρηβάιζντ εντίσιον)
Εκδόσεις Αλιάκμονας, 2008
απόσπασμα από τον πρόλογο του Δημοσθένη Λιακόπουλου
[...] Το βιβλίο του Λαικού Στρώματος με τη ραφινάτη, στρωτή γραφή και την γαλβανισμένη εκφραστικότητα είναι ένα επίτευγμα που με παραστατικό τρόπο διεισδύει στο φαινόμενο των «Ε», των ΕΑΑΚ, της μυστικής αυτής κυβέρνησης που όπως έχει αναφέρει και ο γέροντας Παπάριος «είναι αναρχοκένταυροι, δηλαδή αναρχικοί από τη μέση και πάνω και αριστεροί (sic) από τη μέση και κάτω». [...] Αλλά όπως μας λένε και τα πρωτόκολλα των Στεκιών της Σιών: «ο Καιρός Γαρ Εγγύς, και οι αμαρτωλοί Μεταλλειολόγοι και Αρχιτέκτοναι είθε εγκλεισθώσιν εις τα Τάρταρα της Γης ίνα μη προβώσιν εις καταλήψεις και άλλα τινά ανομήματα».
αποσπάσματα (ανρέιτηντ)
[...] Ήμουνα τότε πρώτο καιρό φοιτητής, μικρός και άβγαλτος. [...] «Αναρχικοί όχι, Ελευθεριακοί είμαστε», μου ‘πε με ζέση ο Εαακίτης. Ααά, όλα κι όλα. Και έτσι και γιουβέτσι. Κρατάμε την σημαία ότι είμαστε οι πιο αδιάλλακτοι κομμουνισταράδες αλλά για να μην δυσαρεστήσουμε την μάζα των ευπρεπών μπαχαλοειδών που έχει συρρεύσει στα «σχήματα» πετάμε καμιά τουφέκια έτσι για να μην τρίζουν και τα κόκκαλα του Μπακούνιν [...]
[...] Ανέβαινα τη Μελενίκου ανέμελος μια μέρα κρατώντας τον Ριζοσπάστη με προφανή σκοπό να πιω καφέ με φίλους αλλά πριν πιω την πρώτη γουλιά, να ρίξω μια ματιά στη δεύτερη σελίδα, στον Θανάση τον Λεκάτη που τον πάω πολύ. Κατεβαίνουν δυο γνωστοί μου Εαακίτες, το δίδυμο της συμφοράς, ένας από ΤΕΙ και ο κολλητός του απ’ το ΑΠΘ, και μου λέει ο τεϊτζής, Νεολαίος Κομμουνιστής Απελευθερωτής συν τοις άλλοις: «Τι λέει, διαβάζουμε το όργανοοο;» (έτσι, με μακρόσυρτο όμικρον). Και του απαντάω: «Τουλάχιστον, εμείς έχουμε όργανο, και το χρησιμοποιούμε...» Αυτό ήταν. Του την είπα. Του την είπα όσο να ‘ναι. Βέβαια η φαλλοκρατία και ο σεξισμός που λένε, πήγε σύννεφο αλλά σημασία έχει ότι έφαγε την ταξική μου χλαπάτσα στα μούτρα, και μάλιστα με το αναγκαίο πολιτικό περιεχόμενο. [...]
[...] παίρνει το λόγο στη συνέλευση ο γνωστός μουσάτος γόης των ΕΑΑΚ στο ΤΕΙ. Και αρχίζει ένα λίβελο στην κυβέρνηση κι από ‘δω παν κι άλλοι: «το μπούλο η Γιαννάκου», οι «πραίτορες του Πολύδωρα», «οι μπάτσοι που βαράνε» και ξανάμανά «τον μπούλο η Γιαννάκου». Λύσσαξε ο Εαακίτης. Τη μάτιαξε την άλληνα όπως αποδείχτηκε. [...] Μετά το τέλος της συνέλευσης και καθώς είχαμε πάρει τους Δαπίτες φαλάγγι και καθόμουνα σε μια γωνιά να ηρεμήσω, έρχεται μια συμφοιτήτρια συνάμενη κουνάμενη και με ρωτάει: «Ο Τάδε δικός σας είναι; ο Τάδε είναι φίλος σου; Σας είδα που τρώγατε μαζί στη λέσχη, που κάνατε πως το λένε, συντονισμένη επιτροπή, συντονιστική, του Τάδε το τηλέφωνο το έχεις;». Από μέσα μου βέβαια έβραζα σε φάση κάπως έτσι: «Τώρα πού να σου εξηγώ κυρά μου, ότι δεν είναι δικός μας και ότι δεν είμαι το χρυσό κουφέτο του κινήματος να κάνω κονέ. Ε, ρε που καταντήσαμε, προξενήτρες του Εαακίτη... Ένα κοινό πλαίσιο κάναμε, δεν ανέλαβα να τον αποκαταστήσω κι όλας. Και δηλαδή η δικιά μου τοποθέτηση δεν σου άρεσε, που χαιρέτησα τα ποτάμια των διαδηλωτών και κατήγγειλα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΕΕ; Ε; Δε σου γεμίζω το μάτι, δυο μέτρα παλικάρι, έστω και χωρίς τα μούσια; Τα μαλλιά τι τα ’χω δηλαδή; για μόστρα;» Τέλος πάντων. [...] Δε φαντάζεται κανένας πόσες μυριάδες φοιτήτριες από τις πιο απολιτίκ έως τις πιο «ψαγμένες», από τις πιο κυριλέ έως τις πιο «σκουλαρίκια στη μύτη» φάση ήρθαν να μου πουν τα καθέκαστα. Άι στο διάολο δηλαδή. Ξανθές, μελαχρινές, αδύνατες, χοντρές, όλες ήθελαν να βουτυρώσουν το ψωμί του Εαακίτη που λίγες μέρες νωρίτερα βουτύρωνε το ψωμί της κυβέρνησης και πάει βουτυρώνοντας [...]
[...] Διάβαζα μια εποχή, όχι την Εποχή, αυτή είναι ΑΚΟΑ φάση, αλλά το Πριν (του Πρινός, τω Πρινί κλπ), Εφημερίδα της Ανεξάρτητης Αριστεράς, της ανεξάντλητης αριστεράς λέω 'γω διότι πάνω που έχεις καταλάβει τι παίζει σου βγάζει λαγούς απ’ τα καπέλα. Διαβάζεις στην σελίδα 3 Δελαστίκ και σου λέει ότι «δεν υπάρχουν πλέον στιβαροί ηγέτες με κύρος σαν τον Ντε Γκωλ, τον Ταμερλάνο, τον Μαυροκορδάτο κλπ» και πιο μετά σελίδα 8 να σου ο αρθρογράφος ο άλλος, να σου λέει ότι «σπάμε το αστικό μπλοκ εξουσίας» κλπ. Ναι ρε παιδί μου, σπάστο το μπλοκ, αλλά χωρίς ηγέτες τι να σου κάνει ο λαός, η νέα βάρδια κλπ, πως θα κυβερνήσει; [...]
[...] Και εντάξει, την συγκεκριμένη Εαακίτισσα δε θα με χαλούσε να την έβλεπα και αλλιώς, όμως ο ίσκιος της αντιπαράθεσης είχε ρίξει βαριά τη σκιά του ανάμεσά μας. Όλο για κόκκινες ζώνες μου μιλούσε, δηλαδή είναι δυνατόν να κάνουμε συντονιστικό ρε συναδέλφισσα και εσύ τρία τέταρτα να μου μιλάς για τις κόκκινες ζώνες. Είναι λιγάκι αντιαισθητικό [...] Δεν ξέρω τι με τράβηξε πάνω της, να ‘ταν το αλαβάστρινο κορμί της; να ‘ταν το ότι όταν μιλούσε στην συνέλευση κουνούσε τα χέρια της σαν ράπερ από το Μπρονξ; πραγματικά δεν ξέρω [...] «ΝΑΡάρα μου εσύ», της φωνάζω από απέναντι. Μάλλον πρέπει να χάρηκε γιατί την είδα να αστράφτει ολάκερη. [...]
[...] Σε μια συνέλευση στο ΑΠΘ που παραβρέθηκα, καθώς είπα να πάρω παραστάσεις και από ΑΕΙ-φάση, έτυχα που λέτε, σε μια τοποθέτηση Εαακίτισσας, που κατέβαινε σε κοινό πλαίσιο με το Δίκτυο (τι πρωτότυπο). [...] Απαντούσε σε ερώτηση του στυλ «Γιατί αφού είστε κατά των οργάνων συνδιοίκησης συμμετέχετε κι όλας» κλπ. Και μετά από ένα σύντομο πρόλογο η αγαπητή Εαακίτισσα απάντησε: «Όσον αφορά τα όργανα συνδιοίκησης εμείς έχουμε πει και άλλες φορές ότι είμαστε Εντός Εκτός και Ενάντια. Ώπα, σκέφτηκα μέσα μου. Καλά, δεν διαφωνώ, είστε και ΕΝΑΝΤΙΑ, όμως κυρίως είστε ΜΕΡΑ, δηλαδή Μέτωπο Ριζοσπαστικής Αριστεράς, δηλαδή μια καλούτσικη μάζωξη από τροτσκιστές, μαοϊκούς και επαναθεμελιωτές (όποιος κατάλαβε κατάλαβε). Α, και την ΑΚΟ-Σ (Αυτόνομη Κομμουνιστική Οργάνωση Σερρών). Τώρα σε τι συνίσταται η κομμουνιστική αυτονομία των Σερραίων θα σας γελάσω, μάλλον στους ακανέδες θα συνίσταται (του Ρούμπου, γιατί του Βασάκη δε φτουράνε). Mέρα και Ενάντια που λέτε, αν και απ’ όσο έχω διαπιστώσει οι περισσότεροι Εαακίτες το ρίχνουν «σαλάμι», αν βέβαια δεν το ρίξουν Σύριζα γιατί έτσι τους είπε ο πατέρας τους που είχε κάνει και στο ΚΚΕ Εσωτερικού (άντε και Β’ Πανελλαδική, οι πιο αριστεροί). Τώρα θα μου πεις, «τι φταίνε τα παιδιά, τις Κυριακές είναι κλειστά τα σούπερ μάρκετ και μερικοί δεν προλαβαίνουν να αγοράσουν την αντικαπιταλιστική μορταδέλα τους» οπότε, το ρίχνουν Αλαβανέτο. Σωστό. Πάω πάσο. [...]
[...] Και σε κάποια στιγμή της τοποθέτησής του λέει: «Εγώ δε θέλω να πω ότι είμαι ο «Γαμάω» και μετά από ένα- δυο δευτερόλεπτα « ...που βέβαια είμαι!» [...] Αυτός ήταν Εαακίτης της προκοπής, όχι σαν τον άλλον [...]
[...] Το βιβλίο του Λαικού Στρώματος με τη ραφινάτη, στρωτή γραφή και την γαλβανισμένη εκφραστικότητα είναι ένα επίτευγμα που με παραστατικό τρόπο διεισδύει στο φαινόμενο των «Ε», των ΕΑΑΚ, της μυστικής αυτής κυβέρνησης που όπως έχει αναφέρει και ο γέροντας Παπάριος «είναι αναρχοκένταυροι, δηλαδή αναρχικοί από τη μέση και πάνω και αριστεροί (sic) από τη μέση και κάτω». [...] Αλλά όπως μας λένε και τα πρωτόκολλα των Στεκιών της Σιών: «ο Καιρός Γαρ Εγγύς, και οι αμαρτωλοί Μεταλλειολόγοι και Αρχιτέκτοναι είθε εγκλεισθώσιν εις τα Τάρταρα της Γης ίνα μη προβώσιν εις καταλήψεις και άλλα τινά ανομήματα».
αποσπάσματα (ανρέιτηντ)
[...] Ήμουνα τότε πρώτο καιρό φοιτητής, μικρός και άβγαλτος. [...] «Αναρχικοί όχι, Ελευθεριακοί είμαστε», μου ‘πε με ζέση ο Εαακίτης. Ααά, όλα κι όλα. Και έτσι και γιουβέτσι. Κρατάμε την σημαία ότι είμαστε οι πιο αδιάλλακτοι κομμουνισταράδες αλλά για να μην δυσαρεστήσουμε την μάζα των ευπρεπών μπαχαλοειδών που έχει συρρεύσει στα «σχήματα» πετάμε καμιά τουφέκια έτσι για να μην τρίζουν και τα κόκκαλα του Μπακούνιν [...]
[...] Ανέβαινα τη Μελενίκου ανέμελος μια μέρα κρατώντας τον Ριζοσπάστη με προφανή σκοπό να πιω καφέ με φίλους αλλά πριν πιω την πρώτη γουλιά, να ρίξω μια ματιά στη δεύτερη σελίδα, στον Θανάση τον Λεκάτη που τον πάω πολύ. Κατεβαίνουν δυο γνωστοί μου Εαακίτες, το δίδυμο της συμφοράς, ένας από ΤΕΙ και ο κολλητός του απ’ το ΑΠΘ, και μου λέει ο τεϊτζής, Νεολαίος Κομμουνιστής Απελευθερωτής συν τοις άλλοις: «Τι λέει, διαβάζουμε το όργανοοο;» (έτσι, με μακρόσυρτο όμικρον). Και του απαντάω: «Τουλάχιστον, εμείς έχουμε όργανο, και το χρησιμοποιούμε...» Αυτό ήταν. Του την είπα. Του την είπα όσο να ‘ναι. Βέβαια η φαλλοκρατία και ο σεξισμός που λένε, πήγε σύννεφο αλλά σημασία έχει ότι έφαγε την ταξική μου χλαπάτσα στα μούτρα, και μάλιστα με το αναγκαίο πολιτικό περιεχόμενο. [...]
[...] παίρνει το λόγο στη συνέλευση ο γνωστός μουσάτος γόης των ΕΑΑΚ στο ΤΕΙ. Και αρχίζει ένα λίβελο στην κυβέρνηση κι από ‘δω παν κι άλλοι: «το μπούλο η Γιαννάκου», οι «πραίτορες του Πολύδωρα», «οι μπάτσοι που βαράνε» και ξανάμανά «τον μπούλο η Γιαννάκου». Λύσσαξε ο Εαακίτης. Τη μάτιαξε την άλληνα όπως αποδείχτηκε. [...] Μετά το τέλος της συνέλευσης και καθώς είχαμε πάρει τους Δαπίτες φαλάγγι και καθόμουνα σε μια γωνιά να ηρεμήσω, έρχεται μια συμφοιτήτρια συνάμενη κουνάμενη και με ρωτάει: «Ο Τάδε δικός σας είναι; ο Τάδε είναι φίλος σου; Σας είδα που τρώγατε μαζί στη λέσχη, που κάνατε πως το λένε, συντονισμένη επιτροπή, συντονιστική, του Τάδε το τηλέφωνο το έχεις;». Από μέσα μου βέβαια έβραζα σε φάση κάπως έτσι: «Τώρα πού να σου εξηγώ κυρά μου, ότι δεν είναι δικός μας και ότι δεν είμαι το χρυσό κουφέτο του κινήματος να κάνω κονέ. Ε, ρε που καταντήσαμε, προξενήτρες του Εαακίτη... Ένα κοινό πλαίσιο κάναμε, δεν ανέλαβα να τον αποκαταστήσω κι όλας. Και δηλαδή η δικιά μου τοποθέτηση δεν σου άρεσε, που χαιρέτησα τα ποτάμια των διαδηλωτών και κατήγγειλα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΕΕ; Ε; Δε σου γεμίζω το μάτι, δυο μέτρα παλικάρι, έστω και χωρίς τα μούσια; Τα μαλλιά τι τα ’χω δηλαδή; για μόστρα;» Τέλος πάντων. [...] Δε φαντάζεται κανένας πόσες μυριάδες φοιτήτριες από τις πιο απολιτίκ έως τις πιο «ψαγμένες», από τις πιο κυριλέ έως τις πιο «σκουλαρίκια στη μύτη» φάση ήρθαν να μου πουν τα καθέκαστα. Άι στο διάολο δηλαδή. Ξανθές, μελαχρινές, αδύνατες, χοντρές, όλες ήθελαν να βουτυρώσουν το ψωμί του Εαακίτη που λίγες μέρες νωρίτερα βουτύρωνε το ψωμί της κυβέρνησης και πάει βουτυρώνοντας [...]
[...] Διάβαζα μια εποχή, όχι την Εποχή, αυτή είναι ΑΚΟΑ φάση, αλλά το Πριν (του Πρινός, τω Πρινί κλπ), Εφημερίδα της Ανεξάρτητης Αριστεράς, της ανεξάντλητης αριστεράς λέω 'γω διότι πάνω που έχεις καταλάβει τι παίζει σου βγάζει λαγούς απ’ τα καπέλα. Διαβάζεις στην σελίδα 3 Δελαστίκ και σου λέει ότι «δεν υπάρχουν πλέον στιβαροί ηγέτες με κύρος σαν τον Ντε Γκωλ, τον Ταμερλάνο, τον Μαυροκορδάτο κλπ» και πιο μετά σελίδα 8 να σου ο αρθρογράφος ο άλλος, να σου λέει ότι «σπάμε το αστικό μπλοκ εξουσίας» κλπ. Ναι ρε παιδί μου, σπάστο το μπλοκ, αλλά χωρίς ηγέτες τι να σου κάνει ο λαός, η νέα βάρδια κλπ, πως θα κυβερνήσει; [...]
[...] Και εντάξει, την συγκεκριμένη Εαακίτισσα δε θα με χαλούσε να την έβλεπα και αλλιώς, όμως ο ίσκιος της αντιπαράθεσης είχε ρίξει βαριά τη σκιά του ανάμεσά μας. Όλο για κόκκινες ζώνες μου μιλούσε, δηλαδή είναι δυνατόν να κάνουμε συντονιστικό ρε συναδέλφισσα και εσύ τρία τέταρτα να μου μιλάς για τις κόκκινες ζώνες. Είναι λιγάκι αντιαισθητικό [...] Δεν ξέρω τι με τράβηξε πάνω της, να ‘ταν το αλαβάστρινο κορμί της; να ‘ταν το ότι όταν μιλούσε στην συνέλευση κουνούσε τα χέρια της σαν ράπερ από το Μπρονξ; πραγματικά δεν ξέρω [...] «ΝΑΡάρα μου εσύ», της φωνάζω από απέναντι. Μάλλον πρέπει να χάρηκε γιατί την είδα να αστράφτει ολάκερη. [...]
[...] Σε μια συνέλευση στο ΑΠΘ που παραβρέθηκα, καθώς είπα να πάρω παραστάσεις και από ΑΕΙ-φάση, έτυχα που λέτε, σε μια τοποθέτηση Εαακίτισσας, που κατέβαινε σε κοινό πλαίσιο με το Δίκτυο (τι πρωτότυπο). [...] Απαντούσε σε ερώτηση του στυλ «Γιατί αφού είστε κατά των οργάνων συνδιοίκησης συμμετέχετε κι όλας» κλπ. Και μετά από ένα σύντομο πρόλογο η αγαπητή Εαακίτισσα απάντησε: «Όσον αφορά τα όργανα συνδιοίκησης εμείς έχουμε πει και άλλες φορές ότι είμαστε Εντός Εκτός και Ενάντια. Ώπα, σκέφτηκα μέσα μου. Καλά, δεν διαφωνώ, είστε και ΕΝΑΝΤΙΑ, όμως κυρίως είστε ΜΕΡΑ, δηλαδή Μέτωπο Ριζοσπαστικής Αριστεράς, δηλαδή μια καλούτσικη μάζωξη από τροτσκιστές, μαοϊκούς και επαναθεμελιωτές (όποιος κατάλαβε κατάλαβε). Α, και την ΑΚΟ-Σ (Αυτόνομη Κομμουνιστική Οργάνωση Σερρών). Τώρα σε τι συνίσταται η κομμουνιστική αυτονομία των Σερραίων θα σας γελάσω, μάλλον στους ακανέδες θα συνίσταται (του Ρούμπου, γιατί του Βασάκη δε φτουράνε). Mέρα και Ενάντια που λέτε, αν και απ’ όσο έχω διαπιστώσει οι περισσότεροι Εαακίτες το ρίχνουν «σαλάμι», αν βέβαια δεν το ρίξουν Σύριζα γιατί έτσι τους είπε ο πατέρας τους που είχε κάνει και στο ΚΚΕ Εσωτερικού (άντε και Β’ Πανελλαδική, οι πιο αριστεροί). Τώρα θα μου πεις, «τι φταίνε τα παιδιά, τις Κυριακές είναι κλειστά τα σούπερ μάρκετ και μερικοί δεν προλαβαίνουν να αγοράσουν την αντικαπιταλιστική μορταδέλα τους» οπότε, το ρίχνουν Αλαβανέτο. Σωστό. Πάω πάσο. [...]
[...] Και σε κάποια στιγμή της τοποθέτησής του λέει: «Εγώ δε θέλω να πω ότι είμαι ο «Γαμάω» και μετά από ένα- δυο δευτερόλεπτα « ...που βέβαια είμαι!» [...] Αυτός ήταν Εαακίτης της προκοπής, όχι σαν τον άλλον [...]
42 σχόλια:
Αγαπητό λαϊκό στρώμα!
Χαίρομαι πολύ γι' αυτή σου την τοποθέτηση, επειδή τυχαίνει να συμπίπτει με τα ενδιαφέροντά μου.
Για την πληρότητα του ρεπορτάζ έχω να συμπληρώσω τα εξής:
- Το Πριν συντάσσεται με απαρέμφατο, όπως γνωρίζουν άλλωστε όλοι οι τριτοδεσμίτες - θεωρητικο κατευθυνσάκηδες. Το επώνυμο Δελαστίκ δεν κλίνεται.
- Οι ΕΑΑΚίτες παίρνουν μεν τα κορίτσια και τις συνελεύσεις, υπολείπονται δε στις ψήφους.
- Το μουσάκι και οι συνδικαλιστικοί ελιγμοί είναι κλασική μ...νοπαγίδα, γνωστή σε όλους.
- Οι Σέρρες βγάζουν 87,2% ΝΔ.
- Ο Γκλέτσος ξέρει γαλλικά.
Να 'ναι καλά οι ΕΑΑΚάνθρωποι που μας σώζουν απ' την ανία.
Φιλιά
xaaaaaa syntrofe teitzi ta spase to vivlio sou...den exw na prosthesw tipota..perimeno me anypomonisia tin ekdosi me tis egxrwmes fwtografies...i stef se xaireta!!
Προπαραγγέλνω τώρα. Στείλτο στη γιάφκα μου σε παρακαλώ. Ξέρεις εσύ.
@ spiti
Σε ευχαριστώ πολύ για τις καίριες και ουσιώδεις παρατηρήσεις σου. Με βοηθάς πολύ στο επιστημονικό μου έργο. Νομίζω όμως ότι τα Σέρρας δεν βγάζουν τόσο πολύ ΝΔ, πλέον. Μάλλον θα πρέπει να αφαιρέσεις τα δέντρα από τη σούμα.
@ rebel red
Η αντβάνσντ εντίσιον είναι ήδη στη θέση της.
@ macgiorgosgr
Να το τυλίξω σε συσκευασία δώρου ή είναι για προσωπική ευχαρίστηση;
Κόμπλεξ...
Η αναφορά "στα ΕΑΑΚ", έναντι του ορθού "στην ΕΑΑΚ" υποδηλώνει ιδεολογική ταύτιση με συγκεκριμένη συνιστώσα που κάνει λόγο για "τα ΕΑΑΚ" [έναντι του ορθού "η ΕΑΑΚ"] ή απλή άγνοια για το φλέγον αυτό ζήτημα, που τόσο έχει βασανίσει γενιές αγωνιστών; Στη δεύτερη περίπτωση, ειδικευμένοι ΕΑΑΚολόγοι -και ουχί οικολόγοι- μπορούν να συνδράμουν "άπό τα κάτω και από τα αριστερά".
Δεν ξέρω αγαπητέ εν χριστώ αδελφέ πόση ιδεολογικοπολιτική συγχυση έχουν τα ΕΑΑΚ. Ούτε γνωρίζω επακριβώς τον τρόπο μέτρησής της.
Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ιδεολογικοπολιτική διάυγεια ένος ΚΚΕ μλ μετά την συμορία των τεσσάρων, του ΠΑΣΟΚ στην εποχή του νεοφιλελευθερισμού,του ΚΚΕ μετά την κατάρευση του τείχους, και ας μην αναφερθούμε ,βέβαια στον Σύριζα και μπερδέψουμε τα πράγματα περισότερο.
Ωστόσο το περίεργο είναι ότι (ένα θνησιγενές σχήμα)εδώ και 20 χρόνια κάθε που γίνεται κάτι σοβαρό στην παιδεία ,αυτοι είναι μπροστά. Και δεν έχουν κληρονομήσει και τίποτα απο τον πατέρα τους. Γιατί όλοι οι άλλοι που τρώνε απο τα έτοιμα και το παίζουν τζάμπα μάγκες με το μαγαζί που βρήκαν έτοιμο , δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους η κάνουν αντισυγκεντρώσεις στην πλατεία Κοτζια που είναι και ταξική.
και όπως λέει και το ρητό. Chi lascia la strada vecchia per la nuova, sa guel chi lascia ma non sa guel che trova. Και επειδή παρακολουθώ και τις ιξιλιίξεις που έλεγε και ο συχωρεμένος ο Χαρίλαος. Στας Ευρώπας παρόμοια σχήματα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια.
Αδέλφια!! κρατάτε πισινές. Όχι μόνο ζούν αναμεσά μας αλλά -όπως έλεγε και γνωστός σκηνοθέτης που το έργο του θέλεις μια μέρα για να το δείς και μιά αιωνιότητα για να το καταλάβεις- έρχονται με άλλα ρούχα και με άλλο όνομα.
σας αγαπάμε
@ toni rigatoni
Το κεφαλαιώδες ζήτημα που έθεσες απαιτεί ξεχωριστή διατριβή, για να μην πω μονογραφία. Εγώ πάντως χρησιμοποίησα τον όρο "τα" ΕΑΑΚ, όπως ακριβώς τον παρέλαβα από το Επίτομο Λεξικό της Εξωκοινοβουλευτικής Ορολογίας της Ακαδημίας Επιστημών της Α.Ε.Δ.Γ.Ν. (Ανένταχτοι Εαακίτες Δεν Γουστάρουμε Ναρ). Γνώριζω βέβαια ότι υπάρχει και το Σύντομο Λεξικό της Κοινής Συνδικαλιστικής του Ν.Ε.Α.Μ.Σ.Μ. (Ναρίτες Ενωθείτε οι Ανένταχτοι Μας Εκαναν τα Σχήματα Μπουρδέλο), που κανει λόγο για την Μία Αδιαίρετη και Ομοούσια ΕΑΑΚ, όμως εγώ δεν δίστασα να πάρω το μέρος του πρώτου λεξικού.
@ ξαναμανά σαμι
"κάνουν αντισυγκεντρώσεις στην πλατεία Κοτζια που είναι και ταξική."
απ' όσο ξέρω το ΚΚΕ δεν κάνει αντισυγκεντρώσεις, συγκεντρώσεις κανονικές κάνει.
"Στας Ευρώπας παρόμοια σχήματα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια."
Ίσα ίσα, τέτοια κόμματα (ή ...ρεύματα) δεν υπάρχουν πουθενά στον γαλαξία μας απ' όσο γνωρίζω. Ο αγνωστικισμός άλλωστε δύσκολα μπορεί να μορφοποιηθεί σε οτιδήποτε της προκοπής. Εκτός αν στα μανιτάρια συμπεριλαμβάνεις το άλλαγμα των ρούχων αλλιώς της LCR στη Γαλλία.
Εμ..
απλά να πω ότι τα ΕΑΑΚ -όταν ξεκίνησαν -δεν ήταν καθόλου "χωρίς μαγαζί". Αξιοπρεπέστατο γωνιακό κατάστημα είχαν, με αφεντικά άτομα που κράταγαν 20 και βάλε χρόνια στο κίνημα, και βέβαια ζεστό παραδάκι από την Ευρωβουλή - ο κος Δεσύλλας. Το τί είναι σήμερα, οφείλεται αποκλειστικά σ'αυτούς. (και στους άλλους τους ΚΚΕδες, που εκεί στα μέσα των '90ς τους άφησαν να κοιτάν τα τρένα να περνούν..).
Βέβαια, τους αναγνωρίζω ότι δεν μπήκαν στο ΣΥΡΙΖΑ -οι ίδιοι, ή κάποιοι από αυτούς τουλάχιστον δεν ξέρω πως αισθάνονται γι'αυτό..
..και συνεχίζω παρακάτω
Ζήτησα,λοιπόν, απο Εακκίτισα φίλη μου να διαβάσει το εν λόγω πόνημα και να μου πεί την άποψή της.
-Ορίστε! -μου λέει- δε φτάνει που μας κληρονομήσανε την υποχρέωση να καθαρίσουμε με τα συντρίμια των ατσαλένιων βεβαιοτήτων τους, μας εγκαλούν και απο πάνω για "αγνωστικισμό".
Την κοίταξα βαθιά στα μάτια και της είπα.
-Μήν οργίζεσαι κούκλα μου . Ο καθένας έχει δικαίωμα σε έναν ήσυχο θάνατο.
Μήν ξεχνάς ότι αύριο θα θελήσεις και εσύ να ασκήσεις αυτό το ιερό σου δικαίωμα.
_ Τί είναι αυτά που μου λές-μου απάντησε οργισμένη- μετατρέψανε τη μισή ανθρωπότητα σε κολωχανείο και τώρα τους πειράζει το "μπουρδέλο' της ΕΑΑΚ?
Χάιδεψα με τις άκρες των δακτύλων μου τα μεταξένια της μαλιά και της είπα τρυφερά.
- Σώπα μωρό μου αυριο θα σε εγκαλέσουν οι επόμενοι για τα δικά σου πεπραγμένα. Αν έχεις τη μαγκιά ετοίμασε απο τώρα την απολογία σου και πάρε την ευθύνη . Σπάσε επιτέλους την παράδοση του Αγίου Όρους όπου για να γίνεις Ηγούμενος πρέπει να σε γ...σει ο προηγούμενος.
Το βλέμμα της γαλήνεψε , ακούμπησε το χέρι της στο γονατό μου και μου είπε με τρεμάμενη φωνή.
- Θέλω να κάνουμε έρωτα τώρα.
-Ούτε να το σκέφτεσε-της απάντησα- δεν έχω σκοπό απο τώρα να εγκαταλείψω την πολιτική.
Α, εντάξει, είπαμε να πούμε καμιά άποψη, αλλά αυτό ρε Σαμι πάει πολύ. Πολιτικοιδεολογικό Άρλεκιν μου το καταντήσες το blog.
Πάντως, πολύ μαγκιώρα η κοπέλα σου, το έχει το συνδικαλιστήρι μέσα της. Χαίρομαι που μου μεταφέρεις τις απόψεις της. Κουβέντα να γίνεται δηλαδή.
Ρε Σάμμυ, σ' εκείνη την κρίσιμη στιγμή, δεν συνδιαμορφώνουμε με αντίστροφη ιεράρχηση το πρόγραμμα πάλης, το επιβάλλουμε.
Εμ...
Απλά να πω ότι στις αρχές των 90΄ς στις σχολές πήγαιναν έτοιμοι κνίτες από το σπίτι και την οικογένεια, ενώ τα/η εαακ ό,τι έκαναν/ε το έχτιζαν/ε κάθε χρόνο από την αρχή.
Και αν ο μισθός του δεσύλλα (που για τι απ' όλα να πρωτοέφτανε αλήθεια; Άσε που που ήταν μόνο για 5 χρόνια) ήταν ζεστό παραδάκι, οι πολλαπλάσιοι αντίστοιχοι μισθοί στους οποίους στηρίχτηκε το κκε για την ανασυγκρότησή του τι είναι;
Εμ, ναι..
Ερχόνταν ΚΝίτες από τα σπίτια τους και νόμιζαν κάτι ξεχασμένοι 30αρηδες ότι μπορούσαν να τους τραμπουκισουν. Άνοιξαν γραμμάτια που μέσα στη δεκαετία τα πλήρωσαν..
Τα λεφτά του Δεσύλλα ήταν κι αυτά λεφτά του ΚΚΕ. Δεν ήταν δικά του, ουτε της γκρούπας του.
Τέλος, όποιος έχει σωστή πολιτική γραμμή κερδίζει πολιτικά. Όποιος ξέρει μόνο να συνδικαλίζεται με λογική ποδοσφαιρικού συνδέσμου χαρίζει απλόχερα το γέλιο..
Αν ήθελες να πεις κάτι για τη γραμμή ας το έλεγες εξ αρχής με πολιτικούς όρους.
Όχι μιλώντας για ζεστό παραδάκι, γιατί τότε πρέπει να χαρακτηρίσεις αντιστοίχως και τις πηγές του κκε. Και κάποιος να σου πει ότι τα λεφτά είναι του ελληνικού λαού κι όχι του κκε και για ποιο λόγο να πηγαίνουν στα κόμματα και τους βουλευτές.
Δεν είναι πάντως η εκλογική δύναμη το απόλυτο κριτήριο δικαίωσης της πολιτικής γραμμής, γιατί τότε την επιτυχία της δαπάρας με τι όρους θα την εξηγήσουμε;
Επιτυχία για τα/την εαακ από οργανωτικής πλευράς είναι ότι άντεξε και καθιερώθηκε και από πολιτικής ότι δεν υπάρχει απλώς αξιοπρεπώς, αλλά πρωταγωνιστεί και στους αγώνες του φ.κ.
14/9 συναυλία του μαντ και της νόβα με Νίνο και κάποιους άλλους χαρούμενους στην ταξική πλατεία κοτζιά.
Παιδιά, μήπως ξέρει κανείς πού γίνεται η αντισυγκέντρωση τώρα που μας πήραν τον χώρο;
Ε, ναι, σας την είπαν.
Σαν γενική συνέλευση ήταν
Να ρωτήσω κάτι εγώ που δεν είμαι στο φου.κου. και δεν μπορώ να δω τον πρωταγωνιστικό ρόλο των ΕΑΑΚ? (guest star έχει?)
Μετά το φου.κου. σε πιο κίνημα παίρνουν μεταγραφή οι ΕΑΑΚήτες? Για να ψάξω να τους βρω!
Στης νέας βάρδιας.
Γιατί η παλιά τα γ...σε κι από ήττα σε ήττα το πάει
Τώρα τι δα;
Προσπαθούμε να την πούμε στους εαακίτες (ναρίτες βασικά);
Εδώ έχουν αντικαπιταλιστικό πρόταγμα, συγκρουσιακή λογική, επαναθεμελίωση για την κομμουνιστική απελευθέρωση. Εδώ καταγγέλουν την "επίσημη" αριστερά και προτείνουν ένα φ.κ. που θα αμφισβητεί τις κόκκινες ζώνες, τι να λέμε τώρα...
Τι να "κλάσει" το ΚΚΕ μπροστα σ' αυτά...
υ.γ. ο πρωταγωνιστικός ρόλος των εαακ στο φ.κ. είναι δεδομένος. πάντα καταφέρνουν να τα κάνουν ρημαδιό στις πιο κρίσιμες στιγμές. (μαζί με τα ξαδέρφια τους από τον υπαρκτό μαλατεστο-νετσαγεφο-μπακουνισμό).
υ.γ.2 "Παιδιά, μήπως ξέρει κανείς πού γίνεται η αντισυγκέντρωση τώρα που μας πήραν τον χώρο;"
Κοίτα Λύσσα με την "αντισυγκέντρωσή" ο τύπος...
υ.γ.3 (φαρμακερό) Η Νέα Βάρδια έχει καμιά σχέση με το Παλιό Bio-Bio ή με την Ανακαινισμένη "Νεράιδα";
@ σαμις (απάντηση πληρώμένη και ετεροχρονισμένη)
"το "μπουρδέλο" της ΕΑΑΚ?"
Η φράση μπουρδέλο της ΕΑΑΚ δεν ανήκει σε εμένα. Την ξεπατίκωσα από δεκάδες ναρίτες όλων των φραξιών, με τους οποίους συζήτησα τα τελευταία χρόνια. Αυτοί έχουν πάθει κατάθλιψη που τους πήρανε φαλάγγι οι ανένταχτοι.
Εμένα στην τελική λίγο με νοιάζει ποιος κάνει το "κουμάντο" στα-στην-στους-στον ΕΑΑΚ. Λίγο επηρεάζει την τελική "γραμμή" (συγνώμη αν σας πρόσβαλα) τους στο κίνημα.
υ.γ. Κανένας αλτουσεριανός Αρασοαρανίτης θα παρέμβει εδώ πέρα ή τζάμπα δίνουμε ρεσιτάλ πολιτικής αντιπαράθεσης;
Και τώρα που βαυκαλίζεσαι ότι τους την είπες ως γαμάτος στους γαμάω -πολύ κόμπλεξ το έχεις ε;- άλλαξε πλευρό και συνέχισε να ονειρεύεσαι ότι κλάνετε λαϊκομετωπικά και ότι πρωτοπορείτε (αν και στο φ.κ γκεστ σταρ είστε και συνήθως απρόσκλητοι) κι ότι φτάνετε ειρηνικά κι απροβοκατόρικα στη λαϊκή εξουσία, που πολύ κατά βάθος είναι σοσιαλισμός, αλλά δεν το λέμε στους άλλους για να μην την ακούσουν που θα τους την πούμε.
Αν και παρά τη νιρβάνα, λίγο ανήσυχος τα βράδια πρέπει να είσαι. Παραδέξου το
ρε παιδιά!
τι πάθατε κυριακάτικα . Πήγα να πατήσω τα σταφύλια μου γιατί έρχεται κακοκαιρία και με το που γυρίζω πέφτω πάνω στον ιδεολογικό πανικό πανικό.
Αυτή την εποχή, μάγκες, τα βάζουμε με το Σύριζα που φοράει μπλουτζίν (όπως είπε και η Αλέκα στη Θεσσαλονίκη).
Αμά πάρει αυτός(ο Σύριζας) 12% τότε "χέσε μέσα πολυχρόνη που γινήκαμε ευζώνοι".
Τα ΝΑΡ-ΕΑΑΚ και να τους εξαφανίσετε απο το χάρτη(που δέν φαίνετε πιθανόν στο ορατό μέλλον) το πρόβλημα παραμένει απλώς θα αισθάνεστε άκροαριστεροί. Γιαυτό σου λέω (Στέλλα), κάτι ξέρει η Αλέκα.
Τί να κάνουμε τώρα? θα μάθουμε να ζούμε με μιά (νέα) βάρδια που δεν πίστευει εύκολα και έχει και την αποκοτιά να θέλει να ποφασίζει μόνη της για τον εαυτό της.
Το ξέρω είναι ενοχλητικό, αλλά δεν γίνεται και να τους εξαφανίσουμε ντε και καλά.
Σας αγαπάμε πάντα.
@ σαμι & ανωνυμο ναροεακκιτη
Άλλοι έχουν χάσει τον ύπνο τους, έγω μια ανάρτηση για το βιβλίο που έγραψα, έκανα μόνο. Δε φταίω εγώ επειδή η αναζήτηση για "ΕΑΑΚ" στο google σας έφερε κατα 'δω. Άμα δεν γουστάρετε πάντε στο mera ioanninon κλπ.
Άλλοι το παίζουν μέντορες του φοιτητικού κινήματος και την ανυπαρξία πολιτικής την κάνουν κρεμαστάρι σπέσιαλ για καπέλωμα.
Άλλοι κάνουν τα συγκλονιστικά Αντικαπιταλιστικά Εργατικά Μέτωπα με τον Μήτσο, την Σούλα και το Βιβλίου-Χάρτου και κατηγορούν το ΚΚΕ ότι είναι "ρεφορμιστικό" επειδή "τόλμησε" να βάλει τον μπακάλη της γειτονιάς στο Α.Α.Δ.Μ.
Άλλοι κάνουν συνέδρια κάθε 12 χρόνια καταγγέλοντας το ΚΚΕ ότι δεν είναι και τόσο "από τα κάτω".
Μιλώντας για κάτω, άλλοι θέλουν να πέσει η κυβέρνηση "από τα κάτω κι απ' τ' αριστερά" ξεπλένοντας την Πασπάρα στις σχολές.
υ.γ. ρε Σάμι, εγώ θα το εξαφανίσω το ΝΑΡ ή οι δικοί σου κλαίγονται ότι "το κλείνουμε το μαγαζί";
υ.γ.2 Σάμι, σε ξορκίζω, τελικά μήπως έχουμε περάσει σε ένα νέο υπερστάδιο του υπερολοκληρωτικού υπερκαπιταλισμού ή μπα ακόμα;
υ.γ.3 εγώ ανέλαβα τον αριστερό οπορτουνισμό, για δεξιό οπορτουνισμό πατήσατε 3, ή περάστε μια βόλτα από τον Φάρο (faros.wordpress.com)
Σύντροφοι δώθε και κείθε...Ειρήνη(όχι ταξική) ημίν.
Το αδήριτο process της ύλης έχει δώσει τα του Καίσαρα τω Καίσαρι...
Πως λέμε ο καθένας σύμφωνα με τις δυνατότητες του κτλ? Και τα ΕΑΑΚ
και το ΚΚΕ έχει να λαβαίνει από την ιστορία αυτά που του αξίζουν. Απλά είναι τα πράγματα αν το δείτε ελάχιστα διαλεκτικά.
Η ΚΝΕ μένει "εκτός" των κινημάτων όχι γιατί οι ΕΑΑΚίτες πετάνε "φανφάρες και ο κόσμος τσιμπάει", αλλά γιατί η πάνσοφη επιτροπή τους δεν μπορεί να προβλέψει έγκαιρα τα φοιτητικά αντανακλαστικά.
Αντιστρόφως οι ΝΑΡίτες λαθροζωούν στα εργατικά όχι γιατί "το ΠΑΜΕ οδηγεί τον κόσμο σε αδιέξοδες πρακτικές", αλλά γιατί αυτοί δεν έχουν καταφέρει 18 χρόνια τώρα να (επανα)θεμελιώσουν στην εργασία.
Η ΓΣΕΕ μαζέυει τα σωματία που μαζεύει γιατί εμείς(στο "εμείς" βάζει ο καθένας ότι θέλει) δεν έχουμε καταφέρει να επενεργήσουμε σ΄αυτά και ούτω κάθε εξής......
Με λίγα λόγια στο διαλεκτικό σχήμα "κριτική(σε τρίτους)-αυτοκριτική" ενεργοποιείται ο δεύτερος πόλος.
Φιλιά (συντροφικά-μην παρεξηγηθούμε).
@ α.ε.δ.γ.ν
"αλλά γιατί η πάνσοφη επιτροπή τους δεν μπορεί να προβλέψει έγκαιρα τα φοιτητικά αντανακλαστικά."
Σε ανοιχτή εκδήλωση του ΝΑΡ, στη θεσσαλονίκη (κάτι με αντικαπιταλιστικά προτάγματα της νέας εποχής είχε να κάνει, θαρρώ), στην οποία είχα παρευρεθεί, μέλος της ΠΕ του ΝΑΡ (δεν θυμάμαι ποιος) είχε πει σχεδόν επί λέξει. "Μέσα Μάη του '06 η εικόνα που μας έδιναν οι σύντροφοι της νΚΑ ήταν ότι δεν υπάρχει κλίμα για κίνημα, οι φοιτητές δεν ξεσηκώνονται κλπ"
Αυτά με σεβασμό για τον "αντιδιαμετρικά διαφορετικό" τρόπο λειτουργίας ΚΚΕ και ΝΑΡ (που προφανώς επηρεάζει και τα ΕΑΑΚ)
Δεν έχω πρόθεση να αντιδικήσω για κάποια από τα υπόλοιπα. Κανείς δεν είπε ότι το ΚΚΕ έχει λύσει (με το ΠΑΜΕ) όλα τα προβλήματα στο εργατικό κίνημα. Χρειάζεται μεγάλη παρέμβαση στους χώρους δουλειάς και στους νέους ανθρώπους γιατί η εργοδοτική τρομοκρατία σπάει κόκκαλα. Αλλά θεωρώ ότι το ΠΑΜΕ κάνει τα αδύνατα-δυνατά αυτά τα χρόνια. (η επόμενη ανάρτηση που ετοιμάζω θα σε βοηθήσει σε αυτό το θέμα).
Η λεγόμενη πρωτοπορία των ΕΑΑΚ, είναι ένα θέμα για το οποίο έχει χυθεί πολύ pixel (μελάνι), οπότε δεν θα αναφερθώ άλλο.
Για τη διαλεκτική καλά τα λες, αρκεί να μην χρησιμοποιούμε, έννοιες επιστημονικές όπως αυτή, κατα το δοκούν.
Γερά.
Ψευδώνυμε κουκουέ
Εσείς έχετε "υπαρκτή πολιτική" και ανυπαρξία κινήματος. Για καλύτερο καπέλωμα βολεύουν οι ψόφιες καταστάσεις, όχι το κίνημα όπου κρίνονται όλοι και ξεβράζονται όσοι περισσεύουν.
Οι εργολάβοι στο ταξικό σωματείο των οικοδόμων με τις μαζικότατες συνελεύσεις και την σύμβαση που κανείς δεν εφαρμόζει είναι οι μπακάληδες του ααδμ;
Είμαστε στο στάδιο του κκε-δισμού, ανώτατο στάδιο του κοινοβουλευτικού κρετινισμού.
Το θέμα δεν είναι οι εργάτες να ψηφίζουν κάθε τρία ή έξι χρόνια ποιος θα τους ποδοπατήσει. Πάρε τη φράση κάνε τα χρόνια τέσσερα, βάλε και ένα ρήμα αντί του ποδοπατώ και το έχεις για τα συνέδρια του κκε, όπου ακούγεται η βάση, για να μην ξεχνιόμαστε. Σόρι αν σου χαλάω το στερεότυπο που έβαλα λίγο ένγκελς.
Εσύ απλώς μια άνάρτηση έγραψες για να βγάλεις κόμπλεξ, αλλά δεν πειράζει. Κατά βάθος τα αγαπάς την εαακ...
Υγ: το ξέρουν στο κόμμα σου ότι έχεις φωτό του μέγα αγνωστικιστή ραφαηλίδη; Ή βολεύεσαι, επειδή σιγά μην ξέρει κανείς την φωτογραφία του;
Είναι θλιβερή η καταφανής αδυναμία προσαρμογής στο πλαίσιο της αρχικής δημοσίευσης από ορισμένους σχολιαστές. Διάφορα μικρομέγαλα αποφάσισαν ότι η παράφραση του Έγκελς και η καταγγελία ρεφορμιστών, ρεβιζιονιστών, μαλθουσαλιστών και κοκοβιών είναι ο προσφορότερος τρόπος για να απαντήσουν σε ένα σατιρικό και έξυπνο κείμενο. Στην χειρότερη περίπτωση, μπορεί να διακρίνει κανείς αμετροέπεια- βλ. την αναφορά στην παλιά εργατική βάρδια που τα "γάμησε". Στην καλύτερη, αφόρητη ξυνίλα και απουσία χιούμορ. Σε κάθε περίπτωση, το ελπιδοφόρο είναι ότι αμφότερα περνάνε με τον καιρό. Εκεί, θα δούμε πώς θα κάτσει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
Φιλολαϊκό αγόρι συνέχισε και μην μασάς. Ξυδάκι υππάρχει μπόλικο στα σουπερ-μάρκετ περιμένοντας υπομονετικά να το απαλοτροιώσουν, αυτοί που το χρειάζονται.
Υποθέτω ότι αυτό με το χιούμορ και το "τους την είπαμε" πηγαίνει ταξικά έτσι; Άμα το κάνουμε εμείς είμαστε γαμάτοι, άμα το κανουν οι άλλοι είναι ξινοί, αναρχικοί που απαλλοτριώνουν και δε συμμαζεύεται.
Το λαϊκό προσκύνημα αν είναι να γράψει και το περί δίκαιου και αδικου χιούμορ για να ξέρουμε να κινούμαστε
@ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κάπου τα 'χω ξανακούσει ουόλα αυτά. Μήπως είσαι από θεσσαλονίκη και μου τα 'χεις πει από κοντά; Πάντως θυμάμαι ότι σου/του απάντησα ένα προς ένα.
Για τον Ραφαηλίδη λίγα λόγια, έτσι;
υστερόβουλο υ.γ: Αγαπάω υπερβολικά ορισμένες εαακίτισες και τα παρδαλά τους ενδύματα. Επίσης εκτός από τον Ραφαηλίδη, αγαπάω και τον Ρούσση και τον Κάππο, έτσι για να σκάσεις. Και επίσης αγαπημένα μου αναγνώσματα μετά "Το Κεφάλαιο", το "Να ξαναδιαβάσουμε το Κεφάλαιο", το "Διαβάζοντας το Κεφάλαιο" και το "Τι είναι πραγματικά το Κεφάλαιο", είναι το Κείμενο των 7 αποχωρησάντων στο Ριζοσπάστη και τα επιμέρους κείμενα όλων των φραξιών του ΝΑΡ που εσείς η κυριαρχή φράξια των αγνωστικιστών, αποκαλείτε "ΚΚΕδες".
ανυστερόβουλο υ.γ.: Πλάκα πλάκα, με τις Ελαφρό-τητες ορισμένων, η ανάρτηση αυτή έχει τα περισσότερα σχόλια από ιδρύσεως Φιλολαϊκού. Μπράβο παιδιά, κηπ ον ρόκινγκ ιν δε φρι γουορλντ!
Να 'σαι καλά ρε Γεωργία.
Αγαπημένο μου λαικό στρώμα
Σήμερα θα ρίξω λίγο το level προκειμένου να βοηθησω ώστε να βγαλουμε όλοι χρήσιμα συμπερασματα για την πολιτική ζωή του τόπου.
Ας κάνουμε ένα απλό πείραμα.
ΦΑΣΗ ΠΡΏΤΗ
Εσύ (αλλά και όποιος άλλος θέλει) πάς στην κοβα-οβα και δηλώνεις ότι θα συνεχίσεις να μάχεσαι για τα ιδανικά του κόμματος, να προπαγανδίζεις τις ιδέες του, να επιδιώκεις με όλα τα μέσα την δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς εκμετάλευση ανθρώπου απο άνθρωπό και την αταξική κοινωνία. ΑΛΛΑ δεν θα πάς να ψηφίσεις στις ερχόμενες εκλογές καθόλου γιατί νομίζεις ότι κάτι τέτοιο είναι (ας πουμε μάταιο) η γιατί για κάποιο αόριστο λόγο δεν γουστάρεις βρε αδερφέ.
ΦΑΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ
Εδώ κάνεις ακριβώς το αντίθετο. Λές ,δηλαδή, ότι ο Σοσιαλισμός και ο κομμουνισμός σε αφήνουν παντελώς αδιάφορο. Δέν δίνεις δεκάρα για την αδικία που υπάρχει γύρω σου και κοιτάς μοναχά την πάρτη σου. ΑΛΛΑ στις εκλογές θα ψηφίσεις ΚΚΕ δαγκωτό γιατί έτσι σούρθε.
Αν μπορείς να προβλέψεις με ειλικρίνεια την αντίδραση του κόμματος και στις δύο περιπτώσεις θα με βοηθούσες πολύ. Και τούτο διότι το χιούμορ σου, πράγματι είναι ασυνήθιστο για Κνίτη, αλλά μόνο από αυτό δεν μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα.
Ti amo
Ύστερα από κάμποσα ποστ ίσως να μ'εχει ξεχάσει ο ανώνυμος φίλος, αλλά:
τα ποσοστά της ΔΑΠάρας είναι η δικαίωση της πολιτικής της γραμμής. Μην τα μπερδεύεις: άλλο ότι ο κόσμος αγανακτεί, άλλο ότι στρέφεται (όσο και όπως) αριστερά κι άλλο να ξεχνάμε πως έχουν τα πράγματα. Ακόμα, η πλειοψηφία της νεολαίας λειτουργεί πολιτικά με συντηρητικά κριτήρια.
Γι'αυτό και δεν γράφονται στα σωματεία. Γι'αυτό και στις "κυριλέ" σχολές ενίοτε υπερψηφίζουν μαζικά καταλήψεις: γιατί ΔΕΝ μπορούν ακόμα να δουν την ανάγκη του ολοπλευρου αγώνα. Που πρόκειται να είναι μακροχρόνιος -κατά πάσα πιθανότητα.
Κατά τ'άλλα μάλλον δεν θες να καταλάβεις: ούτε που με νοιάζει από που μαζεύει λεφτά το ΝΑΡ. Κάποιος είχε πει ότι το '91 το ΝΑΡ ήταν πιο αδύναμο από την ΚΝΕ κλπ. Επειδή ήμουν εκεί και ξέρω, απλά γράφω τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Και το αποτέλεσμα της διαπάλης ΚΝΕ - ΕΑΑΚ ήταν συντριπτικό σε βάρος της δεύτερης (για δε το ΝΑΡ δεν το συζητώω καν...)
Δεν σε ξεχνώ ρο 20 αλλά δε βρίσκω και κάτι ενδιαφέρον να σχολιάσω. Ειδικά αν η υπερψήφιση πλαισίων κατάληψης σε κυριλέ σχολές -αλήθεια, ποιες θεωρούνται τέτοιες, οι γιατροί πχ;- θεωρείται ότι γίνεται με συντηρητικά κριτήρια και το αποτέλεσμα μιας διαπάλης κρίνεται με βάση εκλογικά αποτελέσματα, προτιμώ να μην καταλαβαίνω
Αυτά από μένα και τέλος...
"Αυτά από μένα και τέλος..."
Κάτσε, που θα βρεις καλύτερα...;
Λοιπόν, στη Φάση Πρώτη θα μου πουν: "Καλά είσαι παιδάκι μου; την παλεύεις;" (και θα 'χουν δίκιο), και στη Φάση Δεύτερη θα μου πουν: "Να 'σαι καλά ρε φίλε που ψηφίζεις αλλά κάτσε να σε ενημερώσω ότι ο λαός δεν έχει ψωμί και πρέπει να παλέψουμε για να έχει".
Αυτά ήταν τα δύσκολα ρε ανώνυμε;
Χαίρεστε.
Αφού είσαι τόσο σίγουρος δοκίμασε να κάνεις το πείραμα αλλά πρόσεχε γιατί ένας γνωστός μου που τόκανε(το πείραμα)έκαψε το διαμέρισμα.
Λες να πάω για Μυθμπάστερ;
Επειδή κι εγώ κάπου τα έχω ξανακούσει ουόλα αυτά...
Μήπως είσαι κνίτης;
Και με τη βούλα.
Απολαυστικότατη ανάρτηση!!!
oti kai na lete, eaak re mounia kai min ipotimate to opadiliki.
ρε λαικο στρωμα,ολοκληρωμενο αφιερωμα σε εαακ,σαν αυτα που κανεις για ναρ,αραν,αρας κλπ αυτην την περιοδο εχεις κανει να γελασει το χειλακι μας?
υ.γ. περιμενω το 3ο μερος του αφιερωματος σου στον αριστεροδεξιισμο!!!
Δημοσίευση σχολίου